11. září 2020
MATEMATIKA
Nájdi cestu k mrkvičce (oba labyrinty na dvoustránce 10)
(Do deníčku si děti zapsaly strana 10 a 11 - je to chyba učitelky... :-) Neuvědomila jsem si, že ty vložené pracovní listy nejsou číslované.)
ČTENÍ
Děti dostaly domů třístrankový text s obrázky.
Prvním úkolem je podtrhat si písmenka, o kterých jsme ve škole mluvili (M,L,A,E,I). Kdo zvládne text přečíst, ať čte... :-)
Druhým úkolem je představit rodičům řeč, kterou se mluví na "Bludném Holanďanovi".
PROSBA PRO RODIČE
Prosím, pokud to půjde, trénujte s dětmi sluchovou syntézu. Řekněte dítěti slovo po hláskách (NE po písmenkách) a ať Vám řekne, jaké slovo slyší. Příklad: K-O-Č-K-A, A-Ľ-Í-K, L-E-S,... Většina dětí to zvládá naprosto perfektně, některým to jenom trvá malinko déle (ale to nevadí, důležité je, aby to slyšely) a tam kde cítím, že by to chtělo intenzivnější tréning, zavolám. :-)
Předem mockrát děkuji. Moc by nám to pomohlo. :-)